Sunday, June 6, 2010

Boring ada jak aritok...dah lah tulang belakang ku sakit...krem jak asa..aduh sakit tul lah! sik selesa aku aritok dah lah boring ada jak. Sik tauk nak g cney gik...rasa kecik jak kuching tok. nak jalan pun sekda orang ngan aku. Hari ujan jak lagik.
Kaktok ambik baby kat taiyo...nya balit kerja. Lemah jiwa raga ku nak drive....kenak lah nya sik suruh jahok ambik ceh!
Rupanya ada cita cina kat tv2. Dapat lah layan juak. Malas ku nak nangga astro...bala jak berulang crita nya. Esok dah start kerja..mesti 10sen...sbb ada management visit ari slasa tok. Arap2 semua berjalan lancar. Esok rasa nak nangga muvi lagenda budak setan jak. Marek ku nak nangga sebenarnya tapi mbo kuching sekda cita ya...so aku nangga muvi killers jak. Best juak cita ya..lawak ada jak. Entertaining ehehe. Pas nangga muvi aku dinner kat raja ayam penyet. Aku makan nasi goreng pusuk...nyah ya makan nasi ayam penyet spesial. Marah nya aku nunggah nya nyah hahaha ni ndak nak kluar pun berias juak kdak pempuan tapi sik juak geney2.
Best cita cino tukkkk....ku nak layan lok eyh.

No comments:

Post a Comment