Tuesday, August 3, 2010

Aerobik, Batuk

Petang marek (koteng sot koh....) aku balit kerja terus g pustaka cia aerobik. Pindah tempat 2-3 kali setegal ujan. Last2 aerobik mengadap tasik. Best aerobik marek. Ada kick-boxing juak. Instructor nya pun lebih bagus dari yg lain sebab instruction nya loud & clear. Termengah2 jak aku. Pas aerobik aku balit umah takut mun ari dah gelap. Sik maok peristiwa seram berlaku agik. Balit jak e-one nangis mbak berjalan. Sampey nya termuntah2 setegal batuk. Semua makanan keluar balit. Geruk nya gatal. Ya adi juak sik balit2 madah beli minyak. Sampey juak jauh stesen minyak ya kat serikin kali mun dak kat telaga air nun ataupun kat kuap. Geram ati ku. Dengan perasaan geram aku berik e-one makan ubat batuk pasya ku marah2 sayang ngan e-one suruh tidor. Ni ndak ari dah aher pun blom tidor lagik leka nya bermain. Sampey tertido2 aku nak nyuruh nya tido sampey kain baju aku sik berjemur. Bangun2 dah pagi ari ceh. Bergaut jak aku jemur pakaian pasya turun kerja. Kata tek nak sampey awal kat tempat kerja gedong dekat sekali tek 2x5 juak ngan tinggal kat batu kawa ya. Sekda paedah langsung huh!!!!
Malam tadik aku pandey teringin nak makan cendol indah. Ya si adi ya sik balit2 entah siney tuju nya aku nak berjalan sik dapat. Dah lah hp sik d embak nya nang ish sabar jak lah. Ngenang bah umah orang.
Berolah indah pc tok nyuruh ku malas nak bercerita gik. Dah lah.

No comments:

Post a Comment