Monday, August 2, 2010

ari isenin

Aritok awal pagi agik aku dah ngantok. Gila! Pas makan thari aku g suro kejap tidor duduk huhuhu. Takut terlebih masa aku kuar dan terus g meja. Adussss adeh adeh adeh nang ngantok gila. Tok mun jumpa bantal n tempat yg selesa nang ngam terus tidor tok. Mun balit umah pun bukan dapat tidor leka melayan karenah e-one. Tadi rasa nak check-in jak n tido puas2 warghhahaahahahaha mun jak dapat ceh.
Dah lah Livelink problem aritok. Nak surf pun serba salah juak. Last2 aku migrate pc g vista. Lamak gik nunggu nya. Dahlah hard disc sik cukup space mok call 1010 gik aduhhhhh lemah jiwa raga ku. Sik tauk kenak aritok aku rasa sik bermaya jak. Rasa sik bertenaga. Rasa lesu jak. Aku sik suka lah keadaan kedak tok. Aku maok sentiasa cergas. Mok ngambik pil vitamin kali. Mun dak mbak minum jamu ni lah mauk cergas badan ku tok. Especially mata ku tok..nang sik alah2 nak tidor jak. Ngantok. Boring sebenarnya dah aku nak bekerja tok. Sik kerja sekda duit. Untung juak jadi orang kaya kedak Paris Hilton ya...sik payah kerja enjoy jak memanjang. Uiishhhh...besh eyh. Mun aku lah sik tauk ku nak madah pa jadi ngan aku kedak ya. Tapi ingin juak nak merasa kedak ya. Tapi takut juak terlalu taksub ngan duniawi (words faizah hahahha).
Sebenarnya aku nak aerobik n joging petang tok tapi kat luar ujan lah pulak. Harap petang tok sik ujan pat aku aerobik n joging yahuuuuu!!!!
Aku nak balit kat depan lok...kat meja ku pun. Tok aku pakey pc faizah (pinjam pc lok beb jgn mare hehehe). Balit depan pun boring juak. Dahlah meja ngadap pintu bilit bos nang best lah.

No comments:

Post a Comment