Monday, July 19, 2010

Gastric+Allergic+Stomach ache+no energy = miserable me!!

Datang jak opis lepas slide kad aku terus polah air n makan biskut sikit. Dalam kol 10.00am beli mee goreng yang sekda rasa kat kantin. Sik berkesan juak. 11.30am beli nasi kat kantin. Time tok bruk ada lega sikit ku rasa lepas makan nasi. Ya pun ada 5-6 suap jak nasi pasya sik maok gik ku makan. Tapau yg ku sik makan gik pun sik sempat ku engkah dalam tong sampah main letak jak atas meja kat pantry. Petang sikit lah baruk engkah dlm tong sampah. Semua tok gara2 gastric. Pa ku aher gilak makan pagi tadik. Baruk ku rasa mcm ni rupa orang gastric. Ya blom trok gik ya baruk sikit. Ish...nasib bait Audrey madah iboh makan nak heavy terus. Mun dak alu lah aku peng tadik setegal kenak lantak nasi (mak aku salu padah kedak tok hehehe). Huh...lega rasa dah sihat sikit tok. Harap2 kaktok nya sik berolah gik (i mean my gastric).
Tadi Kak Sal ada datang mok ambik refill drink machine. Sekali nya balit gik pa madah banyak gilak. Sekati lah yang penting semua benda ya dah d beri ngan cidak. Siew pun sik maok agik benda ya..bulan lapan tok sik order agik.
Aku datang aher kat opis pagi tok tek. Sedar2 jam dah 7.30pagi..pa setegal ujan tek. Biasalah mun ujan2 tok nang nyaman tidor. Aku bangun pun sebab si e-one yang awal pagi dah ngerepak ngan bahasa nya yang nya sendiri jak paham heheheh. Turun2 sekali jammed kat skolah pj ya aduh!! Masalah beb...skali datang opis dekat nak kol 9 hancus aku!!Nasib orang sik perasan gilak tapi yang pasti 'the radar in on' hahahahaha.
Baru aku tauk pa maksud orang alim salu madah 'sihat sebelum sakit' huhuhu

No comments:

Post a Comment