Friday, July 16, 2010

Site Team Get Together Dinner & Karaoke




Malam tadik ada Get Together Dinner kat R&R Music Cafe near Petanak Wet Market. Sekejap jak ku pergi malam tadik. Datang kol 8 kuar dari sia lebih kurang kol 9 malam. Ni ndak bergaut tek nak ngantar barang ngan Bujang sekali tek bila sampey nya sekda kat umah indah berjalan kat pasar nun. Sabar jak lah. Dah lah ada bodyguard indah aku malam ya. Blom panas gik kerusi dah telepon tanya dah kah belom. Sempat juak aku berduet lagu Sejati ngan Eddi Lee. Sik ku sangka tauk juak nya lagu ya. Berkobar-kobar jak semangat ku nak berkaraoke malam ya pa boleh buat ada hal yang sik disangka-sangka.
Dah balit umah aku terus tido. Tapi entah pukul brapa aku tiba2 terbangun dengar cidak kamboh2 kat luar. Sedi pun bangun juak mendadak sampey pening palak ku bangun tiba2 kedak ya. Rupa2nya ada kes kat luar sik jauh dari umah. Ada perampok (kelakar indon indah lokkkk) yang ku kira membalas dendam ngan mangsanya yang terdahulu yang polah police report pasal kenak rompak dolok. Dah cidak pakey parang ishhhhh seram aku. Yang aku tauk Miki dengar pempuan ya nerais madah 'aih...iboh kedak ya lot...tolong!!!!' pas ya alu ilang sora. Pa gik cidak umah turun dibah embak parang juak kira nak tolong pempuan ya skali pergi carik2 sekda gik tinggal sebelah selipar pempuan ya jak. Dah sik dpat dkesan gik. Ya Sedi madah 'sik tauk pa ndak kah jadi ngan Dara (nama pempuan itu)...jangan jak nya mati'. Ish takut aku dengar. Bahaya juak kat sia. Nasib aku pulang lewat malam sik pernah kenak nak kedak ya. Minta simpang jak. Kat Sejijak ariya macam ya juak. In between kejadian kenak ipak kat utan ya nasib aku sik kenak. Mun dak habis lah keta aku hancur berderai kenak baok k besi dan sik tauk apa jadi ngan mek orang dalam ya. Dah lah sekda orang laki, embak e-one gik ya. Nasib bait sekda perkara buruk berlaku. Tuhan sentiasa melindungi umatNya.

No comments:

Post a Comment