Tuesday, November 15, 2011

Aritok sekda ku nesah barang nembiak sebab sikit gilak. Esok jak lah lagikpun petang dah hujan. Pagi tadik tengah aku leka surfing tiba2 ku dengar mak ku madah ' ngular posmen ya..nya nun duduk dibah pokok..lamak ada nya kat sia dari tadik..'. Ada juak posmen nak ngular kat tempat tok. Mungkin faktor nya jauh dari jalan besar dan sik ada gilak orang lalu lalang ya lah senang nya ilek kat sia sik d tangga orang. Atau mungkin nya gik ilek kerana keletihan atau sebab panas terit. Sik tauk pa kes nya. Macam kita juak. Orang hanya menilai dan bukan menyelami. Faham sik?
Semenjak Sukan Sea start, sik dpat aku nangga crita Lola. Mesti liputan sukan jak yang ada. Sampey aku fikir crita ya sik d tayang agik. Bila sukan sea habis owh. Aku sik tauk pun bila.
Aku pandey rasa takut indah nak turun kerja. Mungkin sebab dah pindah department. Rasa masuk kerja tempat baru jak bila tukar department tok. Ni ndak orang yang kita jumpa ari2 lain, kerja lain, environment lain, bos pun lain. Jauh gik dari department lamak. Aduh duh duh duh....
Mmmm...pandey rasa excited indah aku tok tapi sik tauk apa nak d excited ya. Pelik ada jak. K lah lak sambung agik nak layan rasa excited tok lok walaupun blur excitement apa ya.

No comments:

Post a Comment