Friday, December 11, 2009

1st HSE Week

Hari ni 11.12.2009, Jumaat adalah '1st HSE Week' kat tempat kerja aku. Majlis tu pendek jer dengan dihadiri oleh semua pekerja dari setiap level. Untuk para pekerja kat site pulak, bermakna kerja setengah hari lah tapi gaji masih jalan. Seronok.....I like....

Majlis bermula pukul 10.30pagi dan berakhir pada pukul 11.00pagi. Sekejap jer tu...Pastu aku ngan teman sekerja pergi ambil hadiah sempena '1st HSE Week' ni. Nak tahu apa hadiah nya? Jeng jeng jeng....1 SET KFC COMBO RICE!!!....yea yea peewiittt peewittt wuhuuu wuhuuuu ceh macam lah baru pernah dapat dan makan kfc. Yang ni takde nilai kenangan langsung. Bagilah baju t-shirt ker, bagpack ker, jacket ker, laptop ker, digicam ker, keta mcm yg TY dan SYJ drive ker, upgrade rim keta aku ker (hahahah ada ker camni). Takpe lah...company bajet ciput. Faham.

Aku makan ayam jer dua ketul. Alamak teringat pulak aku belum makan pil awet muda lagi hahahahahah pil ST lah. Khas untuk pempuan jer. Eh melalut pulak baik sambung cerita KFC. Aku tak makan nasi lagi ni. Nasi pulak aku bagi kat workers. Tak pe lah...ada dua lagi stock hehe.

Harap-harap lepas ni adalah budget untuk benda-benda yang aku tulis tu. Jangan lah kedekut sangat cik kompeni oiii. Orang tamak selalu rugi tau oleh itu kongsi-kongsi lah.

2 comments: