Wednesday, December 30, 2009

SEMACA,M, RESAH, GELISAH, GERAM!

Hari tok aku rasa semacam jak. Sik tauk kenak. Rasa macam ada sesuatu yang akan terjadi, yang akan membuatkan ku rasa sedih dan hiba. Rasa macam cepat2 nak cuti.....nak release tension yang sik tauk apa penyebab tension ya. Gundah gulana resah gelisah bah. Aritok baruk ari rabu...esok khamis...lusa baruk cuti. New year aku mesti boring. Masuk tahun tok dah 3 tahun new year eve ku memboringkan. Sekda sensasi langsung. Orang lain suma vogue2 jak plan...huhuhu sedey aku.
Esok bos nak belanja lunch. Tok lah kali pertama bos belanja sepanjang setengah tahun projek dah jalan. Nampak gilak projek tok kedekut gila babi. Kedekut tahap H1N1...Harap2 lunch esok bisa membuatkan mood aku okay n harap2 makanan yg aku order esok sedap2 n bon appetite all!
Aku masih gik mikir cney tuju aku ujung minggu tok. Apa nak d polah. Lejuk dah ku musing kuching tok. Ada aku tok turun kerja cuti kelak. Ya baruk orang madah aku nak ngambik gelaran pekerja contoh. Eh aku jak bertungkus lumus nolong company harap company nak nolong aku balit ibarat nunggu pusak bertanduk kata orang tua. Ish geram aku eyh! Dah setengah tahun projek setengah tahun juak lah janji ditabur cidak hr.
Pandey melalut ke nganok company indah aku tok. Duk rumah nangga tv jak lah jawab nya. Mun holiday kedak tok tv mesti ngeluar rancangan pujaan nya....circus cako ya! Nasib bait ada astro...dapat juak tukar cenel...pat juak nangga Avatar. Ya pun mun ada..dah lah jarang2 nya nyiar cerita ya. Bayar jak bayar tapi bila time hujan angin sik dapat di tangga astro ya ceh sekda peningkatan langsung. Kelak mun orang terlebih masa cenel pandey nya adjust bill kenak time hujan angin sekda siarang sik di adjust bil ya. Tolak lah....gedong astro sik dapat di tangga waktu ya. Ish geram ati ku!
Aku bosan lah..........BOSAN!BOSAN!BOSAN!

No comments:

Post a Comment