Monday, November 8, 2010

Bluessssss

Entah kenak aritok aku rasa semacam jak. Waktu malam kedak tok makin menjadi jak. Rasa boring lejuk entah rasa apa gik tok sik dpt aku jelaskan. Rasa hidup tok mcm sekda erti. Hari2 kedak ya jak sekda peningkatan. Adakah kerana.....entah aku pun sik tauk kerana apa. Kadang2 nangga perangai pe'el orang pun sak ati jak especially orang yang perasan dirik bagus. Aku pun sik tauk juak kenak. Aku tok sik juak nak madah aku tok perfect...nobody is perfect. Tapi kadang2 ya ku rasa dirik ku tok sik bagus....kadang2 takut juak sekiranya ada tingkah laku perkataan perbuatan aku tanpa disedari di salah anggap orang lalu menyinggung perasaan cidak nya. Mun dapat aku nak elakkan perkara kedak ya. Aku sik maok nak menyinggong orang jadi aku harap orang pun kedak ya juak. Mun dapat aku nak treat everyone nicely tapi ya lah tek bukan senang nak puaskan hati semua. Batas ya tetap ada.
Esok semua bos ada...mesti ada tense sik byk sikit gerenti ada. Testimonial blom juak ku taip. Harap2 esok dpolah boleh suruh siew sign terus. Meaning awal pagi kenak tinggal dolok lah as built dwg ya mmmm ni nak molah.
Ya Allah....Kau berkatilah aku...hindarkan aku dari segala kejahatan dekatkan aku dengan kebaikan...perbaikilah amalku tingkatkanlah iman ku...panjangkanlah usiaku supaya dapat beribadah kepadaMu...kerana aku takut untuk bersua denganMu dalam keadaan daif dan penuh dosa...ampunkanlah dosaku perbanyakkanlah pahalaku....bukakanlah luas seluas luasnya pintu hatiku untuk sentiasa dekat denganMu...
Ya Allah...dengarilah permintaan dari ku...semoga dikabulkan...kerana Engkau Yang Satu.....Engkau Yang Maha Esa....
Amin.

No comments:

Post a Comment