Tuesday, November 9, 2010

Makan...gemok...cali....pretty....ugly...pretty ugly hehehe

Huishhhhh...cerita pasal makan tok nang sik abis2. Mana2 jak gerenti org madah 'kat sinun mee nyaman' 'kat sinun nyaman'5x so kita g lah ramei2 nak coba betul sik. Tanpa disedari kolesterol tinggi, lemak tinggi maka jadilah kemetot kedak aku tokkkk ahahahah.
Aku tok mala jak nak diet p sik juak diet2. Ada jak halangan dan dugaan. Ku rasa esok ku nak puasa ganti jak pat juak kontrol makan ku tok. Pas ku sik aerobik tok makin menjadi2 jak selera makan ku. Tengahari tadik makan seafood, ptg makan aiskrim coklat, junk food, malam makan sandwich..pasya dlm menaip tok ku sempat juak makan 'biskut beras' ceh. Pandey addicted indah aku ngan biskut beras ya. Bila lah target ku nak berat 50kg tercapai. Aku nak maintain berat..jaga makan...jaga kecantikan yerdeh heheheh. Paling ku concern tummy ku tok...mun orang nangga belly ku tok leput berdiri nya kali. Camni nak kah leput berdiri ya owh. Ada2 jak.
Awal e-one tido aritok. Aku balit tadik dlm kol 7pm nya dah tidor dlm uyut. Ni ndak cidak umah madah nya sik lamak tidor sehari2 tok. Pagi tadik lawak ada jak nya. Tengah aku bermake-up nya g kaco beg kerja ku. Abis parfume ku d buka nya. Sekali bila ku nak turun ya nya nanggis nunjuk beg lawyer ku ya. Ku pikir nya tek nya minta minyak wangi ku ya. Sampey d buka ku kotaknya berik ngan e-one pun nya buat derk jak. Pasya jalan lah aku tek turun kerja. Sekali bila ku sampey opis mek duak mel nak g slide kad. Carik lah aku beg mahal k engkah slide kad ya tek. Carik punya carik tauk sik pa ku jumpa dlm beg ku ya? Nang leput ati ku ketak. Patutlah...paduhal...rupanya e-one nangis pagi tadik tunjuk2 beg aku ya bukan nak minta parfume ya.......... tapi petongnya (pacifier) d engkah nya dlm beg ku ya hahahhahahahahahhahah, Bila ku kol cidak umah tanya nya nangis sik cidak madah nya nangis tunjuk2 mulut pasya pusing2 tapak tangan madah sekda. Kira nak madah petong sekda lah ya hahahhaha cali ada jak. Sori sayang...tu lah siapa suruh deq-one simpan kat dlam beg lawyer tuuuu hehehe.
Target ku nak puasa ganti esok tapi aku belom mandi hadas haid gik. Mmmmm lupak indah aku. Dahlah kuku masih ada tekih2 cat kuku. Tattoo blom buang gik tok adeh adeh dadih.....ishhhhh....
Hari gik ujan..perut rasa nak pecah jak tangk ke kenyang gilak. Ya pun masih juak ati nak makan biskut beras ya gik. Mok d engkah dadah dlm ya nyuruh addicted tok ceh.
Comforter ku blom ambik gik kat laundry. Masuk aritok dah 2 hari tersadai kesepian kat sia. Sekda masa aku. Balit pun aher, ku rasa dah tutup kedey ya. Hopefully esok djemput dari laundry comforter ya. Baju pun blom hantar tailor gik suruh oter...haiya byk hal lah.
Dietttt....dietttt....selim....selim....caiyokkkkk...caiyokkkk.. go salina...go salina....goooo........selimmmmm ahahahaa hopefully.
Rasa ngantok indah mata tok lok. Surf lok. Mun ada nak best2 kelak ku post k.
Daaaaaaaa..............

No comments:

Post a Comment