Sunday, November 7, 2010

Brooke Dockyard Annual Dinner

Malam marek g annual dinner kat Riverside Hotel. Kira sabtu ya nang busy abis lah ngan make-up, accessories gik. Aku bermake-up kat umah sewa Suzy. Anak haji umar yg make-up mek 4. Boleh lah. Dah lah aher dtg kat riverside...skali tek ada org cover registration. So mek duak suzy trus duduk. Sik byk orang dtg. Malam ya aku sik dpt bergerak berjalan gilak sebab my feet is killing me because of that red devil heels hahaha. Sik best gilak lah dinner tok ku rasa...sbb aku dpt water heater gik huhuhu hampeh tul. Aku target nak dpt motosikal tek p haji umah dah ambik sekhal lah berik jalan ngan org tua heheheh.
Time balit baruk ambik hadiah water heater ya. Kenak kah aku sik dpt hadiah best2 mahal2. mok semua hadiah ya water heater kali. Standard bah water heater, iron, pa gik yg nak murah2 ya.
Dah lah beg ku lupak dlm keta ester. Sampey jak kat umah bersih makeup terus tidor. Kepak ada jak dah lah kaki ku sakit.
Aritok tek pagi lepas cuci pakaian g kedai makan pak amit bekpes. Heavy ada jak bekpes ku nasi ayam penyet. Pas makan Adi anta mek duak balit nya kuar teman bang yus n kawan nya jumpa ustaz nak bincang pasal kawen kawan nya. So mek duak e-one tido jak lah aritok. Petang mek duak adi makan abc kat matang. Balit mandi layan e-one pasya surf internet. E-one tidor ya lah ku dpt berblogging tok mun dak lambat crita. Tek jak gago jarik2 nya nekan keyboard tok juak. 
K lah nak off lok nak surf web besh2 heheheh

No comments:

Post a Comment