Monday, May 23, 2011

Lamak dah ku sik up-date blog tok. Banyak juak perkara yg di lalui sehingga hari tok. Sampey sik ingat agik dah. Marek teman mak ku medical check-up kat mahkamah lama. Program free kendalian Mosti. Entahlah..org tua suruh teman pergi jak lah. Bapak ku travelling so terpaksa aku juak lah teman. Setengah hari kat sia jak. Kepak juak nyawa ku. Ya pun terpaksa hantar e-one kat Gita, sik tahan aku nak berkepung ngan nya. Aktif betul. Mun aku sik pregnant tek maybe dapat ku melayan tok alu rasa nak pengsan aku.
Marek juak ada orang jual laptop RM400.00 tapi aku sik dapat beli setegal bank tutup ari Ahad. Skali tanya agik aritok tek dah kenak beli orang. Sekhal lah. Mungkin tuhan ada plan yg lebih bagus untuk aku. Lagikpun mok pakey duit juak tok. 
Aritok tek malas ku nak kerja sebenarnya tapi terpaksa juak turun takut juak kenak surat jemputan dari HR. Aku dah makin fed-up kat sitok tapi terpaksa juak mun dak dari cney lah nak dapat duit k hidup. Nak nunggu duit gugok dari langit dalam mimpi jak. Tambahan gik aku rasa kepak driving pergi kerja. Jauh ku rasa. Sik larat gik. Rasa nak tumpang orang jak tapi sekda orang pun yg sama tempat tinggal aku. Yang ada pun dah resign. 
Fizikal aku jak kat tempat kerja tok tapi hati ku kat rumah nun nak ilek2 ajak. Kat opis tok walaupun duduk ajak pun kepak. Sik aktif. Rasa lesu kadang2. Rasa nak cepat2 deliver huhuhuhu.

No comments:

Post a Comment