Wednesday, June 15, 2011

Bertemu lagi kita hari ini. Last post aku ada crita pasal dibah mata kanan ku tok ngerijik ajak2 nak. Haaa...nak tauk pa d temu aku? Aku xcdent...melanggar keta orang. Pempuan ya pun bongok juak..maka sekda moto melimpas pandey slow n berenti indah, alu d langgar aku pa ku pikir nya jalan tek bila ku nangga jalan clear. Dah lesen P. Terbang duit aku rm30.00 k ganti plat number nya berayan sigek ya. Huh sakit ati ku. Dah lah org byk ngerumun nolong cha ya nun alif sikok ya, aku tek backing ngan mak ku jak. Keta nya sekda pa2 cuma sigek no jak gugok dibah sedangkan bumper ku kemek n penyek. Nasib malam ya dah d ator Sedi just kaki headlamp ku jak perlu d tukar sbb dah patah. Lain kali lah. 
Blom abis juak ngerijik mata ku tok. Ku pikir dah ilang skali tek masih juak. Geram pun ada juak. Entah apa musibah yang mendatang. Minta simpang jak. Huh tengah naip tok pun sempat juak nya ngerijik.

No comments:

Post a Comment