Thursday, December 15, 2011

Diet

Yuhuuu...bertemu lagi kita di sini. Aku sekarang tok tengah dalam proses diet. Makan aku dah kurangkan. Nasi pun bila makan ambik sikit2 ajak. Sik boleh juak berenti dari makan nasi terus. Ujung2 pisan aku kat opis kelak. Alhamdulillah berdisiplin juak aku diet kali tok. Malam pun dah jarang makan nasi cuma nganyang2 lauk dan makan roti ajak. Of course lah ada juak sakit perut tapi yang pelik nya bila pagi ilang lah pulak sakit perut ya. Waktu tidor kemain lagik nya protes. Sik hal lah yang penting misi diet aku berjaya. Waktu tok aku sik tauk gik berapa berat badan aku. Belom timbang agik. Mudahan jak below 55kg and then slowly reduce and maintain to my precious number, that is 45kg. Keep slim baby yeah!!
Lunch tadik pun mek duak Mel tapau kat kedey belakang. Nasi pun ambik sikit ajak. Nyaman ada jak lauk ayam masak merah teringin nak tambah nasi agik tapi nafsu makan ya harus di kekang mun sik akan menyusahkan dirik. Akibatnya sekarang tok, aku tengah menahan sakit perut.
Ok lah, next time kita kelakar agik. There's still a lot more to talk about just that I dont have the patience to wait for the broadband to download. Slow like hell!! Anyway, I will still upload my precious blog and share to you the story of my everyday life.

No comments:

Post a Comment