Friday, December 6, 2013

Baru & New

Assalammualaikum pembuka kata.

Lama sungguh tidak menjengok blog ku ini. Tiba-tiba arini teringat dan teringin pulak nak berceloteh di sini.

Bercakap pasal baru aka new, sekarang ni aku tengah menempuhi alam baru pekerjaan dan suasana di pejabat baru. Tiada lagi bdewc, sebaliknya gomen heheh. Sebenarnya, aku menyesal dengan pilihan ini tetapi apakan daya sudah tidak dapat ditarik balik lagi. Mak bapak aku ngan Sedi lah nyuroh aku pilih kerja tok. Akuuuuu jugak yang kena, bak kata mail upin ipin ngeeeeee.

Dah hampir 3 minggu masih dalam gelombang yang tiada penghujung. Maksudnya belom betol2 di attached ke unit yang sebenarnya. Kinek tok cuma penempatan sementara kat kewangan. How I hate finance dept somehow i was here again. Feel like want to bang my head on the wall.

Just now having lunch with my colleague, she will fly this evening to Sibu and report duty on Monday. The other one will fly back to Sibu tommorrow and left me alone here with strangers. Hope that I can cope up with all this new environment and space. 

I have a lots to say here until I did not know what to write. Its okay. Waaaaaa speaking london aku duhal tek. Sik sabar nak cuti esok. Pat ilek2 ngan my sweet boys. Miss them already.

Looks like I will continue writing in here everyday. Thanks God for everything.

Chow.

No comments:

Post a Comment